Czy profesjonalnemu fotografowi potrzebny jest najlepszy sprzęt? A może niezbędna okaże się wiedza, którą zdobył na kursach, szkoleniach lub w szkole fotografii? Jak zrobić zdjęcie, które poruszy miliony ludzi i dobrze się sprzeda?
Fotografia reklamowa jest trudna – fotograf ma za zadanie pokazanie danego produkty lub usługi w dobrym świetle, musi jednak postawić na wiarygodność. Zdjęcia poprzerabianych twarzy modelek od lat wzbudzały kontrowersje i często zmieniały się w coś w stylu antyreklamy. A fotografia reklamowa nie może kłamać – ma przekonywać, a nie oszukiwać. Dobra fotografia reklamowa opowiada ciekawe historie. Fotograf musi być nie tylko specjalistą od poprawnego robienia zdjęć, ale też osobą kreatywną, osobą, która poprzez fotografie przekazuje swoje myśli i spostrzeżenia. Fotografia reklamowa może mieć ogromne znaczenie przy promowaniu produktu. Zapamiętujemy szczęśliwą rodzinę, którą połączyła dobra kawa i zakochaną parę, która obdarowuje siebie nawzajem biżuterią. Fotografia reklamowa to poruszające historie i piękne ich zakończenia.