Galaga Destruction

Galaga Destruction jest konwersją znanej chyba wszystkim z automatów przewijanej pionowo strzelanki.

Ukazanie się gry powinno ucieszyć zarówno tych którzy zagrywali się w młodości w tego typu gry na automatach jak i młodszych fanów takich gierek.
Ponieważ ludzie którzy pracują nad grą mają już na swoim koncie kilka produkcji na Amigę, C-64 i PC, które być może nie były super hitami ale zawsze miały sporą popularność (m.in. Mr.Tomato, Droid, Lazarus, Miecze Valdgira II, Eternal, Pinomania i inne) należy się spodziewać iż otrzymamy kawałek solidnej roboty, która dostarczy nam rozrywki na wiele wieczorów. Jedno jest pewne – grafice nie będzie można nic zarzucić. Większość przedstawionych obok screenów pochodzi z wczesnych faz projektowania gry i nie prezentują się jeszcze zbyt okazale jednak po trzech pierwszych z nich, które otrzymaliśmy od autorów jako exclusive, widać perfekcyjną dbałość o dopracowanie szczegółów grafiki i animacji.

Gierka oprócz wielu opcji mających wpływ na wygląd gry ma pozwalać wybrać jedną z dwóch wersji prowadzenia gry: classic i destruction.
Classic, jak sama nazwa wskazuje, będzie dla maniaków Galagowych. Będą wyłączone wszystkie bajery czyli brak fajerwerków wizualnych, według niektórych zupełnie zbędnych, co powoduje, że maniacy przyzwyczajeni do klasyki będą czuli się może troszkę lepiej.
Destruction zawiera w sobie cała esencję efektowności. Oczywiście nadal cechą dominującą w grze pozostaje grywalność. Dodatkowo w odróżnieniu od wersji ‚clasic’ będzie istniała możliwość wykonywania specjalnych misji.

Co autorzy obiecują ponadto?

Możliwe do uzyskania rozdzielczości od 320×200/256 do 640×400/hicolor
Dźwięk stereo
Ogromna ilość poziomów
Matki obcych, bossy i inne plugastwa
Różnorodne rodzaje broni
Różnego typu bonusy
Misje, pozwalające na zarobienie mamony
Rewelacyjna grywalność

Nieco martwi mnie fakt iż nie będzie można uzyskać rozdzielczości większych niż 640×400, ale sądząc po screnach gierka i tak będzie się prezentować wystarczająco ciekawie oferując jednocześnie niewielkie wymagania sprzętowe.

Produkcja: G-Team / Infinite Dreams
Wydawca: narazie nie znany
Przewidywany termin wydania: marzec 2000.